Za nami pierwszy miesiąc SuperNarciarskiego sezonu narciarskiego. Mimo iż pierwsze zajęcia udało się zorganizować już 3 stycznia to nie możemy powiedzieć, że ilość śniegu jest zadowalająca. Śnieg jest wyłącznie na stokach sztucznie dośnieżanych – na Kopie jest to dwuosobowe krzesełko (Liczykrupa) oraz talerzyk (Euro) oraz trasy na Winterpol Biały Jar. Niestety - brakuje przestrzeni i zróżnicowania tras. Na domiar tego brakuje na „kopie” bufetu (zamknięty ze względu na brak pozwolenia ze strony Karkonoskiego Parku Narodowego) oraz toalety… i jeszcze te zawody organizowane na Euro co jakiś czas. W sobotę znowu zajmą nam pół stoku, bo odbędą się Mistrzostwa jednego z polskich miast…
Ma być jednak lepiej. Spółka Miejska Kolej Linowa Karpacz Sp. z o. o. ma już niezbędne pozwolenia do przeprowadzenia inwestycji (info). Niestety na rozpoczęcie i zakończenie inwestycji przyjdzie nam chwilę poczekać… ile? Nie ma żadnej pewnej informacji…
Miniony weekend należał do tych trudniejszych. Bardzo dziękuję tym, którzy zechcieli podzielić się swoimi odczuciami i przemyśleniami dotyczącymi komunikacji z uczestnikami SuperNart i prowadzenia zajęć. W swoim imieniu chciałbym zapewnić, że bardzo chcemy i zrobimy wszystko, żeby zajęcia w tych bardzo ograniczonych warunkach były jak najciekawsze i zróżnicowane.
A oto co zrobimy żeby było lepiej niż dobrze!
Jeśli będziecie mieli dodatkowe pomysły lub sugestie to bardzo proszę o informację. Z przyjemnością spróbujemy je zrealizować.
PS. Przypominam, że od minionego tygodnia wprowadziliśmy usprawnienie dotyczące zakupu karnetów. Jest to spowodowane chęcią przyspieszenia wjazdu wyciągiem i rozpoczęcia zajęć punktualnie o godzinie 9. Niestety po grupowym zakupie karnetów w cenie 45zł nie jesteśmy w stanie dokupić dodatkowych pojedynczych karnetów w tej promocyjnej cenie. Lista karnetów jest zamykana o godzinie 8.45 przy kasie przy dwuosobowym krzesełku. Do tej godziny należy przekazać instruktorowi MICHAŁOWI (tel. 664 222 497) pieniądze na karnet. Osoby, które nie zdążą dojechać do tej godziny proszę o poinformowanie telefonicznie o ewentualnym spóźnieniu i ilości potrzebnych karnetów. Spóźnienie i brak informacji powoduje, że trzeba kupić karnet indywidualnie zgodnie z obowiązującym cennikiem.
PS2. Przypomnienie drugie – autobus w Miłkowie jest o godzinie 8.15 (jesteśmy wcześniej o 10 minut od dotychczasowego rozkładu)
Do zobaczenia w sobotę!